|

Agentúra Roko: Za dvadsať rokov má na svojom konte desiatky úspešných kampaní

Agentúra Roko: Za dvadsať rokov má na svojom konte desiatky úspešných kampaní - obrázok

V roku 1995 uzrela svetlo sveta bratislavská reklamná agentúra Roko, ktorá od marca roku 1996 začala aktívne spolupracovať so svojimi klientmi. Už na samotnom počiatku získala na svoju stranu značku Allianz, s ktorou prešli cez dlhú a mnohokrát tŕnistú cestu. Pri zlúčení so Slovenskou poisťovňou musela reklamná agentúra zmeniť a zefektívniť spôsob komunikácie, aby podporila nový brand Allianz - Slovenská poisťovňa. Zákaznícky segment obchodné značky Allianz tvoria predovšetkým ľudia strednej a staršej generácie, čomu musí byť prispôsobená aj samotná komunikačná stratégia. Allianz - Slovenská poisťovňa sa zameriava predovšetkým na klientelu, ktorá si potrpí na kvalite služieb aj za vyššiu cenu. A tým sa výrazne líši od svojej konkurencie, ktorá sa odvoláva skôr na nízke ceny produktov.

Komunikácia Allianz - Slovenské poisťovne na Slovensku

"Keď plánujeme komunikáciu, vzájomne prepájame komunikáciu a komunikačné aktivity, aby sme oslovili širokú verejnosť. Zaujať musíme konzervatívneho šesťdesiatročného pána, ktorý je dlhodobým klientom, ale aj nového klienta s luxusným vozovým parkom, ktorý vyžaduje kvalitné zákonné a havarijné poistenie," podotkol Peter Kuba z reklamnej agentúry Roko.

A tak širokému spektru klientov sa musí prispôsobiť aj komunikačné kanály. Reklamná agentúra Roko pripravila pre televízne vysielanie kampaň, ktorá rozhodne neurazí. Ale potom už sa komunikácia na jednotlivých kanáloch výrazne líši, a to v závislosti na konkrétnych produktoch a konkrétnej skupine klientov.

Reklamná agentúra Roko oslavuje v tomto roku dvadsiate výročie. Vedľa Allianz - Slovenské poisťovne patrí medzi ďalších klientov Slovenský paralympijský výbor, ktorý je zase zákazník z tretieho sektora. Agentúra sa rozhodne nechystá z marketingového sveta vystúpiť, ba naopak sa snaží neustále rozširovať a zdokonaľovať.



Ohodnotiť článok:
Komentáre (0)
Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa prosím prihláste.