|

Agentúra Roko: Šport je pre každého! Svoje by o tom mohli rozprávať paraolympionici

Agentúra Roko: Šport je pre každého! Svoje by o tom mohli rozprávať paraolympionici - obrázok

V marketingovej oblasti pôsobí nespočetné množstvo reklamných a digitálnych agentúr, medzi ktorými sa odohráva ostrý konkurenčný boj. Prestížny klienti sú motiváciou pre kreatívne a odvážne kampane.

Obe tieto vlastnosti dokáže skombinovať reklamná agentúra Roko, ktorá sa môže pýšiť bohatými referenciami u významných klientov. Slovenský paralympijský výbor spolupracuje s touto bratislavskou agentúrou už od roku 1998, a preto by mohol mnohé povedať o úspešnosti a efektívnosti kampaní.

Hlavným prínosom spolupráce Slovenského paralympijského výboru a reklamnej agentúry Roko je, že verejnosť začala vnímať paraolympionikov ako skutočných športovcov, nie iba ako skupinku hendikepovaných ľudí s aktívnym životom.

"Slovenskí paraolympionici majú tiež lepšie finančné zázemie zo strany štátu. Zaslúžili si to najmä preto, že z každej olympiády si odvážajú medaily. A čiastočný podiel na tejto skutočnosti majú kampane komunikujúce so širokou verejnosťou," prezradil Peter Kuba, spolumajiteľ reklamnej agentúry.

Hrdinovia s paranormálnymi schopnosťami

Pred niekoľkými rokmi stála nemalá bariéra medzi zdravými a hendikepovanými ľuďmi. Ale Slovenský paralympijský výbor začal prekážku medzi týmito dvoma skupinami odbúravať. A tiež organizuje rôzne sústredenia a udalosti pre zdravotne znevýhodnených jedincov, pretože sa snažia prinútiť ich k aktívnemu životnému štýlu. Aby sa verejnosť dozvedela o takých akciách, reklamná agentúra pripravuje zaujímavé a pútavé propagačné materiály.

Veľmi úspešná bola komiksová ilustrácia s paranormálnymi hrdinami, ktorí majú paranormálne schopnosti. Primárnym cieľom odvážnejšej kampane je zmeniť pohľad na paraolympionikov, pretože sú skutoční športovci s vynikajúcimi výsledkami na svetovej úrovni. A stále viac ľudí si túto skutočnosť začína uvedomovať.

 

 

FOTO: © EdwardSamue / Dollar Photo Club



Ohodnotiť článok:
Komentáre (0)
Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa prosím prihláste.